Toprakseyran 06Glz44 hayırlısı olsun inşallah aynen öyle gönlünüzce olsun. Bebeğiniz de çok küçükmüş anladığım kadarıyla bilerek olmamış nasıl korunuyordunuz?
06Glz44 Toprakseyran ben normal doğum yaptm o beni biraz etkiledi spray taktıramadım diger yöntemler ile korunuyordum bebegim küçük kardeş istiyorum ama şuan degildi varsada hayırlısı olur inşallah
Toprakseyran 06Glz44 yükselirse vardır daha çok yeniyse o yüzden arada çıkmıştır. Bir hafta bekleyin bir daha kan verin o zamana net görürsünüz
MayneymisAltintop 06Glz44 nasıl diyemem dedi ya. Basbayağı hamilesiniz. Sadece sağlıklı bir gebelik mi değil mi anlamak için artışına bakmak lazım.
06Glz44 Damlardd işte kan verdim 18.90 degerim ben anlamam pek bu degerlerden biraz zaman gcsin tekrar verecegim canm