pinar5595 canım şimdi internetten baktım da, 3 aya kadar sana karşılık gülümsemezse doktora danışın diyor, göz problemi yüzünden olabilirmiş. Sizi tebrik ediyorum bebeğinizi yakından takip ediyor olmak çok güzel bir şey. Umarım bir sorun yoktur tabi.