Pembebeyzmavi Kızlar yardım önceden takıyordu 12 aylın oldu bir süredir asla mama önlüğü takmıyor ben takınca bağarıp çekip çıkarıyor her yemekten sonra üst baş batıyor çoğu lekede çıkmıyor haliyle napıcağımı şaşırdım önerisi olan varsa lütfen yazın bişeyler🙏🏻
hamzabebek Pembebeyzmavi benim bebeğim hiç kullanmadi sürekli çekiyordu boynunu acıtıyor iz oluyordu o yüzden ısrar etmedim.yioranmis kıyafetlerinden giydirebilirsiniz.zaten yaz ayları genelde zıbın ile duruyorlar bikac zıbın iyi e yiprattik sonra çöp oldular
Epifenomen-gkc Pembebeyzmavi 10 aylık aynı dert 🤪 hava çok sıcak yemek öncesi sadece bez bırakıyorum üstünde yemekten sonra kızımı yıkıyorum
Pembebeyzmavi Morfrenk haklısınız artık öyle yapıcam ama mama önlüğü çok rahat oluyor tabiki dışarıdada yemek yedirmem gerekiyor hep evde değiliz
Morfrenk Pembebeyzmavi dışarıda da bir hırkasını ters giydireceksiniz artık, kollarını kesersiniz havalar sıcak olduğu için
Pembebeyzmavi Epifenomen-gkc şuan problem değil kışın napıcaz pekş bu durumu çözmemiz lazım. Yemek için ayrı kıyafet ayır diye önerde bulundular mantıklı ama bizim üst değiltirmemizde ayrı olay yakalaki değiştiresin 🤦🏼♀️
GiybetReis Pembebeyzmavi bi 10 gün kadar hiç takmayın. Mümkünse yenisini alın bi süre sonra unutunca yenisini takın belki işe yarar🌸
Pembebeyzmavi TalentedMom bizim sorun çözüldü bugün e bebekten aktivite önlüğü aldım mama önlüğü yaptım çok uğraştı ama asla çıkaramıyor. Aslında kollu mama önlükleri var ama hem uzun kollu hemde kalın oldukları için yazın kullanılmıyordu
TalentedMom Pembebeyzmavi synen ben de de var kollu e bebekten almıştım cırtlı olduğu için malesef onu çıkarıyordu pazardan aldıpım çok işe yaradı yazın çok rahat oldu