Eymencvk Melegim1 ombre yaptrdım uçlara emzirdiğim için. Boya sağlıklo gelmiyor diplere uygulama oldugu için süte geçme olasılığı yüksek diye biliyorum
Cemreninannesi11 Melegim1 dün akşam bende düşündüm bunu omre yaptırmıştım uçlarıma hamileyken şimdi uzadı saçlarım ve sarılar yıprandı bende kestirip komple boyatmak istiyorum