TheBossMom biz çok çektik sonra doktorumuzu değiştirdik doğumda bakan doktora gittik o bize salıncak dedi. Birde en iyisi dedi bebeğinizi takip edin kolik saatleri vardır dedi (doktorumuzun kızıda bebekken kolikmiş o kendi yöntemini söyledi bize) kendi kızı akşam 9-12 saatlerinde ağlama krizine giriyormuş o saatler gelmeden yemeğini yedirin gazını çıkarın kolik saatine yakın uyutun uykuda o saatleri geçirdiğinde sizde o da sakin olursunuz uyandığında ılık bir duş ve gaz masajı iyi gelir demişti. Aynı zamanda sallanmayı çok sever kolik bebekler bu doğal süreç bunu geçirecek birşey yok 3. 4. Ayda yavaş yavaş geçicek bunlar sadece biraz rahatlatabilir demişti