gs271019 Kızlar dün 14 30 gibi aşılarımızı olduk ne zamana kadar banyo yaptırmamalıyım? Hemşire söylsmedi bende sormayı unuttum bilen var mı
Enk33 gs271019 bize 3 gün yaptırma 4. Gün yaptırırsın demişti eğer üçlü yapılan aşığı diyorsanız iki bacağa bir omuza
gs271019 Enk33 evet canım o teşekkür ederim iyiki yıkamamışım çocugu 1 gün oldu diye yıkayacaktım bi sorayım dedim sağol❤️