Asyakus123 Merhaba kızlar bebeğim 36 haftalık 2500 doğdu bıyuda 46 cmdi şuan 4 ay 9 günlük 6300 falan kilosu boyu 60 cm . Çok küçük diyolar psikolojim bozuldu napıyım meme reddi var zor emiyor iyice üzülüyorum
Vuslat23 Asyakus123 doğumuna gore cok ıyı asla kıloya takılma benımde oglum 4 aylık sıcaktan emmıyo, zayıf olsn saglıklı olsn duyma üzüldukce sutunde azalacak
Pamukkizimmm Asyakus123 Bebeğiniz erken doğmuş neden az olsun ki kilosu milletin ne dediğine bakmayın siz.Benim kızım 40 haftayı doldurduğu halde 2900 doğdu boyu uzundu.5. ayında 6 800 dü mesela
qwrt1245 Asyakus123 kızım 5300 kiloydu o ayda doktorunuz gelişimi iyi diyorsa persentil tablosunda yeri iyiyse başkalarını dinlemeyin
kaymakliekmekkadayifi Asyakus123 kuzucum uzulmeni gerektirecek hic bisey yok masallahi var kuzucugun dogum kilosunun 2 katina cikmis gecmis bile . Ilk 6 ay icinde bekleniyor bu kilo normalde laf soyleyenlere siz dogurun sizinkini gorelim de gec bosver. Ayriyetten sisman kilolu bebek saglikli bebek demek degildir. Bi anlasalar keske sunu
Asyakus123 Pamukkizimmm çok haklısın onun öyle olduğunu biliyorum ama annelik işte hep daha iy olsun isteriz ya
Happy2 Benimde 4 ay 5 günlük kızım su an 38 haftada 2880 doğdu hastanedende 2680le çıktık 4ay kilosu 6200 hemsireler gayet iyi olduğunu söyledi sizinki daha küçük doğmuş üstelik daha iyi toparlanmış bence etrafa bakıp da canınızı sıkmayın 😊
Asyakus123 kaymakliekmekkadayifi çok şükür toparlandı baya iyiydi . Bu ay emmiyor işte öylede bi sorunum var
Asyakus123 kaymakliekmekkadayifi insanlara göre öyle malesf ay ne güzel bakmış beslemiş diyolar. Bize demiyolar ama küçücüktü ne güzel toparlandı
Sumeyye35 Asyakus123 yok canın iyi doğduğu kiloyu altıncı ayda 2 katlaması gerek senin bebek 4 ayda katlamış kilosu boyu çok iyi
Zdk Asyakus123 küçük diyenler saçmalıyor. Zaten doğum kilosunun 2 katına ulaşmış olması gereken bu gayet iyi. Önemli olan doktorunun ne dediği. İnternetten boy-kilo araştırabilirsniz. Ayrıca siz minyon biriyseniz bebeğiniz de minyon olabilir yani her bebek bir değildir. Benimki 4.5 aylık 65 cm 6700 kilo
Asyakus123 Zdk tabi minyonuz doktor genetik olur böyle şeyler dedi ki ztn bebek karnımda gelişememiş diye hemen aldı doktor
Eymencvk Asyakus123 öyle tabi bebeklermiz gelişimi iyi sağlıgımiyi ama yok kücük yok zayıf böyle boş konuşan dolu aldırmayın bebeğinizle güzel günleriniz olsun inş 🤲🏻💙