Brcn4343 EzelAliAkcam kullanıyorum joıe marka bastan alıstırırsanız cok işe yarıyoe elektrık carpması olmuyor bazen sabaha kadar sallanıyo
GiybetReis EzelAliAkcam kullandık 3. Aydan sonra hata ettik. Doğar doğmaz alıştırmak lazımmış. Günde toplam 30dk en fazla duruyordu. Boşuna aldık 5. Ayında sattım.
cocomelon EzelAliAkcam prego galaksi aldım 40 günlükken ve aklım yokmuş öncesinde alsaydım keşke 7. 8. Aya kadar kullandım
Prenses_annesi22 EzelAliAkcam baby me aldık dogdugundam ıtıbaren kullandk bıara kendı nasıl dustuyse düştü sonra dha koymadm kalkmaya calısypdu buyudukca
Sumeyye35 EzelAliAkcam çok iyi bir icad kullandım ama sonra bayramda falan heryere nasıl taşırım dedim uyuma alışkanlığını değiştirdim değiştirmez olaydım keşke evden çıkmayaydım rahatlık gercekten gazlı bir bebekse eğer çok rahatlatıyor bebegi