Koalammm Nasıl olur kışın sizce ? Büyük olmasi bize ait kocaman bahçesinde oğlumun koşturuyor olması çok cezbetti bizi ama kışın merak ediyorum soğuk olur mu diye 🙄 Yalıtım falan yapılı bu arada 😁
Maviyesil121212 Koalammm Yalıtım iyiyse hiç sıkıntı olmaz önceden oturduğumuz apt dairesine göre cok cok sıcak oluyor. Kombinin kw ına dikkat edin. Kaç m2 eviniz? Bizde panjur da var kışın soğuktan yazın sıcaktan koruyor fatura da öyle aman aman gelmiyor dediğim gibi yalıtım iyiyse hiç sıkıntı etmeyin
Sumeyye35 Koalammm onu düşünmeyin ısıtmanın yolunu bulursunuz öyle evde oturmak büyük rahatlık çocuk için falan ben annemlerden eve gelesim yok abartmandan binkat iyidir
Neslialp Ben büyük ve Bahçeli bir evde oturuyorum. Evimiz alttan ısıtma sistemi ile çalışıyor . Kışın ev büyük olmasına rağmen üşümedik . Şimdi ise bahçenin tadını çıkarıyoruz elhamdulillah 🌸isteyen herkese nasip etsin Allah
Koalina Ben oturuyorum daha yeni taşındım ama sopuk bi yerdeyim çok sopuk oluyor bilmiyorum müstakil evin bence avantajıda dezavantlarıda var