sevdanurrrrr Çocukken hayal ettiniz meslek neydi veya hayalin olan mesleğini mi eline aldın benim hayalim olan fen Bilimleri öğretmeni olmaktı ama olmadı😏
Mom62636362 sevdanurrrrr Moda tasarımcısı olmak hayalimdi, babannemin dikiş makinesinde onun verdiği artık kumaşlarla elbiseler dikerdim oyuncak bebeklerime (babannem usta terziydi) 😍 şimdi ise işsiz bir tarih öğretmeniyim 😂😂
Duyulurum sevdanurrrrr gazetecilikti. İş bulamam diye okumadım. Başka bir bölüm okudum. Onda da iş imkanı sınırlı. Ama iş aramadım bile. Keşke gazetecilik okusaydim.
GiybetReis sevdanurrrrr astronot olmaktı. Tabii ki olamadım😂 Bilişim uzmanı oldum ama lojistik okudum😅
Laden sevdanurrrrr millet ne güzel meslekler hayal ediyormuş. Bende prenses olmak istiyordum çocukken. Şimdi tuvalet eğitiminde çürüyen bir külkedisiyim. Prenses falan olamadım😁😁
Teemo07 sevdanurrrrr Babam gibi deniz subayı olmak isterdim. Çok imrenirdim, lojmanda da hep kadın subayları görürdüm. boy tutmadı maalesef 🤦🏻♀️ Turizmci olduk, mesleğimi seviyorum ama maalesef çok yıprattılar bizleri de.. Değer 0
Canogluss sevdanurrrrr Anaokulu öğretmeni olmaktı. Cocuk gelişimi okudum ama maalesef univ kazanamadim