Ben ılk rotayı ıkı bucuk aylıkken vurdum 2. De 3 bucuk aylıkken ıkı hafta sonrasıda 4. Ay asısı olcaktı sorun olurmu dedım dr a hyr canlı aşı dedı hıc sorun olmaz hatta ıstersen rotayıda aynı gune getır hem rota hem 4 aylık ası aynı gun olsun dedı, ben yınede 15 arayla yaptırdım kı zaten rotayı evde kendım verdım