Arkadailar yardım edin 40 günllk bebeğim var çok fazla gazı var memede gaz sancısından aplıyıp tutmuyor bazen binerondada öyle biogaia metsil kullanıyorum ama devam ediyor mama yese sancısı oluyor süt içse oluyor masaj yapıyorum ama yok siz neler yaptınız yardım edinn lütfen