Burcuckmk Berenhanim mop hic sevemedim ben vileda olarak 3 tane vilada degistim en iyisi banat oldu büyük temizlikte elimle siliyorum zaten
erdyagmur Valla bende bulamadım artık bıktım mop aramaktan bir kaç kişide gördüğüm şekilde uzun ve büyük bir temizlik bezini çekpasa sarıyorum siliyorum alıştım şimdi çok kolay geliyor bu yöntem
Berenhanim Burcuckmk bende 3 vileda değiştirdim hiç birinden memnun kalamadım temiz bırakmıyor sanki hiç
Aselllll Berenhanim flat mop guzel bıp Ahmetin kinden daha da guzel ablamın ettiği bir ahmet almıstı 1 ayda sopası kırıldı elinde kaldı
Elifinannesi11 Berenhanim Ben çeyizimi alırken gittiğimiz yerde vipahmetinkine benzer bi model vardı onu almıştım ilk çok güzeldi daha sonra tozları tüyleri toplamak yerine ittirmeye başladı oda çok zor oluyor.Ömğrlük olmuyor uygun fiyatlılar
Berenhanim Mys01-01 vip ahmet evet güzel ama baya pahalı ya diğer dediğiniz daha uygun yorumları da güzel ondan alıcam sanırım 😊
Biacemianne Berenhanim Günlük için fısfıslı mop kullanıyorum . Haftada bir iki defa sılva kullanıyorum ☺️
Mys01-01 Berenhanim ben ıkısınde kullanıyorum VIP Ahmet ılk çıktığında almıstım ınanın 4 senedır aynı duruyor
Berenhanim Esraozknkr ona baktım güzel görünüyor yorumları da baya iyi teşekkür ederim yorumunuz için ondan alıcam sanırım ☺️