Kızlar merhaba
ben 26 haftalık hamileyim. Oğlumda da gittiğim doktoruma gidiyordum. Kendisini o kadar seviyorum ki. Yani ilgisi, alakası, pozitif enerjisi. Her şeyiyle. 9 aylık süreç çok zor ama doktorum hep yanımdaydı. Şimdi hastaneden ayrıldı ve kendi muayanesini açtı. Benim tamamlayacı sağlık sigortam var. Bulunduğum şehirde 6 hastane 50e yakın doktora ücret gidebiliyorum ve doğum yapıyorum yine ücretsiz. Kendisinin sağlık sigortasıyla anlaşması olmadığı için doğum ve hastane masrafları 5bintl. Şimdi bi yanda her şey ücretsiz olacak bi yandan ekstra 5bintl. Bunu bi başkası yaşasaydı memlekette başka doktor mu kalmadı abartma derdim ama. Araştırıyorum soruyorum yorum okuyorum. İçime hiçbiri sinmiyor. Bana diyin ki abartma Öznur herkes mi aynı doktora gidiyor 😂 ameliyat masasına yatmak, birine güvenmek hele ki doktor olunca ne zormuş 🙈🤷🏻♀️