Ezgivebebegi ben şu mantıktayım araların da bir buçuk maksimum iki yaş olmalı. Birincisi ileride arkadaş gibi büyürler . İkincisi eğer sosyal bir insansan ben sürekli evde vakit geçiremem diyorsan . Peşpeşe olması daha sağlıklı . Çünkü çocuk bakmak annelik meşakkatli. Tam birini büyütüyorsun rahat ettim artık diyorsun hopp sil baştan ama diğer türlü aynı anda bir iki sene yoğun eziyet çekiyorsun ama ikisi de aynı anda büyüdüğü için sonrasında hep rahat ediyorsun .