Emidaf Herkese iyi aksamlar. Bebeginiz icin ilk adim aykkabi olarak hangi markayı tercih ettiniz önerebileceğiniz ayakkabılar var mi acaba . Şimdiden teşekürler.
Cemirim Emidaf iyi akşamlar biraz önce bi uzmanın bu konu hakkında yazısını okudum kesinlikle ortopedik tercih etmeyiniz diyordu
Merve201119 Papatyam canım ben 8 10 yıl öncesinden bahsediyorum çocuklarım şuan büyüdü valla kaç yıldır N.E. modeller çıkmıştır 😁ama 3 aylık oğlum var büyüsün yine Adidas tercih ederim