Ezgimutlu Kızlar oğlum 3 ay 10 günlük akşam saat 7 de yad 8 de uyumuş oluyor sabah 6 _7 ye kadar da kalkmıyor gece mama için uyanmıyor ama ben kaldırıyorum sürekli çevremde kaldırma diyen de var tavsiyeleriniz ihtiyacım var 😊
Neslihanbew Ezgimutlu uyku saati hiç uyanmadan 13 saat biraz fazla gibi ama bilemedim kızımda 8 9 saate kadar gece uyuyorsa kaldırma demişti doktorum sizin 13 saatmiş
ecemm-6161 Ezgimutlu kız deme kimseye nazar değmesin Bismillah de 😂🧿 MAŞALLAHH MAŞALLAHH de kız acıkmıyorsa kilo alımı iyiyse kaldırma
Ezgimutlu Selin0404 doğduğundan beri böyle ilk çocugum birde maşallah nazar değmesin herkes neler dedi uyumuycaksın bilmem ne çocuk böyle oluyor şöyle oluyor çok şükür beni asla zorlanmadı ne ağladı ne sızladı hiç yani gündüz uykuları da uzun 2 saat 3 saat uyuyor öyle atak dönemlerinde biraz huzursuz oluyor o kadar 🧿🧿🧿
Ezgimutlu Selin0404 birşey olmaz çabuk büyüyorlar anlamıyor insan ilk çocugum benimde nasıl doğdu nasıl büyüdü anlamadık bile 😄🥰
Nejlavrl Neslihanbew bizimde iki aylik olacak doktorumuz 6 7 saat dedi gece icin 6 7 saat uyusun kaldirin dedi daha once 3 saate bir uyandirip besliyorduk son kontrolde 6 7 saat oldu tam 10 da uyuyup 4 bucukta uyaniyor her gün 😝
Ezgimutlu ecemm-6161. 41 kere maşallah canım valla doğduğundan beri böyle uslu beni hiç zorlamamadı miniğim 🥰
Aybars19 Bebeğim 1 aylık. Bütün gece ağlaya sızlaya 4 saat uyuyoo, gün içinde 0 uyku. Delirmek üzereyim🤭 bence hiç alışkanlığını bozmayın çocuğun pişman olursunuz.
Nejlavrl Ezgimutlu 😂bizde 2 aylik olacağız keske bizimkide sizinki gibi uyusa gece uykusuna hasret kaldik eşimle cok kıskandım suan
Neslihanbew Nejlavrl benim daha yolum uzun 12 günlük 3 saatte bir devam şuan kızımda 1 aylık ilken 4 saate çıkardı 2 ayda 6 7 8 e kadar yolu var dedi başa sardık tabi :)
Nejlavrl Neslihanbew oturur merak etmeyin ilk zamanlar bizimde oyleydi simdi 10da uyuyor aksam 4 bucukta uyaniyor 5 te geri uyuyor 8 de uyaniyor sonrasında gunduzleri oturmadi hala cok az uyuyor gündüzleri 😀
ecemm-6161 Ezgimutlu oh oh MAŞALLAHH bana da sorsalar hep ters söylüyorum 😂🧿🧿 herseyi milletçe uslu değil yaramaz biliyor
endoplazmikretikulumiste Ezgimutlu 6 aylık olucaz doktor halen gece 2 yada 3 kez beslememi söylüyor kilosuda iyi ama o kadar saat boşluk çok fazla sen uyanmasında istiyorsan rüya beslemesi yap bende öyle yapıyorum o uyurken biberonu verıyorum uyurken yattığı yerden emiyor devam edıyor uykusuna
Ezgimutlu endoplazmikretikulumiste dediğim gibi o kadar uzun aç kalmamalı bende o fikirdeyim o yüzden uyandırıyor karnını doyuruyor uyuyor geri onda da bir sorun yok
Deletedmom27337 Ezgimutlu sarılık sorunu yoksa 1. Aydan sonra kaldırmayın yoksa o saatte uyanmaya alışır diyor doktorlar. Acıkınca kendi uyanır zaten
Ezgimutlu Deletedmom27337 sorun o zaten canım asla uyanmıyor hep kaldırıyorum yada babası gece kontrol ediyor iyimi diye bana destek oluyor bir sorun varsa beni kaldırıyor