Bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçince diyeti açtım hiç birdey olmadı herşey yedim yine birşey olmadı bebeğimde verdim hafif kızarıklık gibi oldu ama 2 saat içinde geçti şuan veriyorum birşey olmuyor kızarma gibi bi belirti yok sadece bağırıyor sürekli acaba bir yerimi ağrıyor bazen günde 2 defa baz n 2 ile 3 günde bir bazense hergun kaka yapıyor doktora sıra alamadik ondan buraya yazdım randevu geç gelir ne yapmam lazım