Bsrerkk Merve_kozz abdest alıp mı okumak lazım bu duayı yoksa normal okuyabilir miyiz birde ben okurken başımı kapatmam gerekir mi
Merve_kozz Bsrerkk abdestli olmak önemli tabi ayeti kelime okuyoruz sonucta basımızı da örtmemiz gerek
Eminos Merveenesasaf lohusayim ama simdi tlfdan tebareke aciyim bizde hergun 1 yasin okuyoruz bebek sakin uslu bi bebeklik gecirirmis 41 gun boyunca