Alakası yok ki cnm..yemek yemeyi severim ..zayiftim hamile kalmadan önce , hamile boyunca yedim guzelcene ve kilo aldım ama gel gör ki kızım pek alamadı! 38+2 2300 Gr doğdu :)) yani bizle alakası yok ondan moralini bozma lütfen.. zaten inan bebekler dışarda toparlanır.. kızım şimdi 6.5 aylık ve maşallah ayına göre normal..yani senle benle alakası yok..tabi sütun olması için yine faydalı yiyecekler tuketmene bak birde bol su ❤️