Mltems cok doğru, benim oglumda emerken ısırmaya başlamıştı hic tepki vermedim ısırdığı an yavaşça emzirmeye bıraktım qz sonra yine emmek istedi yine ısırdı her öyle ısırdığı isirdiginda emzirmeyi bıraktımoglum da çok geçmedi isirmayi birakti çok şükür. Doktorumuz aşırı tepki vermeyin diyor böyle durumlarda ya oyuna çeviriyorlar ya ilgi bekliyorlar dedi.