Kızim 9 aylik süt ve süt ürünleri alerjisi var diyette şu an 6 aylikken diyet açıp denemiştik asırı kusarak tepki vermişti gaz ve huysuzluk olunca doktoru diyete devam ettirdi.O zamandan beri hic denemedik bugün bir arkadaşıma gittim kızina sehriye corbası pisirmis kizima da vermeyi teklif etti icinde yogurt margarin falan var mi dedim yok dedi bir iki kaşik verdik sonradan aklina geldi icine tereyag atmış çok.üzüldü bir şey olur diye ben de şu an tetikteyim çok korkuyorum bir sıkınti olur mu acaba