Bahar_35 bende aynı durumdaydim yemek yaparken yere battaniye seriyodum eline de bi kac plastik bende yemek yaparken görüyordu beni. Yemekler kolay oluyodu. Temizlik te de bu sekilde alıştı hergun 1 oda dip köşe giriyodum temizleyegim odaya alır şarkı soyleyerek temizlerdim. Süpürge sesinden çok korkuyodu onu da babası sayesinde aştık. Düt düt süpürge araba oldu şimdi tepesinden inmiyor 🤭 yaşı büyüdükçe temizlige yemeğe yardım eder oldu . 2 yaşında bu arada .