ikbil20 Ben şu mantıktayım ;
Ben ömür boyu ağlayacağıma o ağlasın..
Kendini yırtsa dahi indirmiyorum , çünkü bir kere o tavizi verince alışıyorlar .
Sıkıldığı için ve sakinleşmek için memeye gidiyor belli ki ..
Asla indirmeyin koltuğundan alışsın ve öğrensin. Ben kitaplarla oyalamaya çalışıyorum bir de cama yapışan magnetler oluyor onlar da biraz oyalıyor .
Allah yardımcınız olsun ,umarım tez vakitte kazasız biter yolculuğunuz 🙏