cankizim1 Şimdi bir 1 bucuktan itibaren bu 2 yaş sendromundan etkileniyormuyuz yoksa 2ye girince mi etkilenicez çünkü artık sabır kalmadı 😂😂😂😂
GokturkAlp cankizim1 Hep 2 yaşa girmeden sendromun başladığını düşünürüz ama öyle değil. 2 yaşa girince bekleyin görün, nerde o 18-19 ay diyeceksiniz, hatta 2,5 yaşa doğru zirve yapıyor.