Musam bizde Ekim sonu başlayacaz ama bazı doktorlar 4. Aydan tadima başlatıyorlar hatta bi arkadaşımin bebeği yeni 5 aylık ama resmen ek gıdaya geçmiş herseyi yediriyor doktor tadima başla demis oda veriyor kafam karıştı hani ilk 6 ay sadece anne sütüydu🤔