Selam kızlar, 10 aylık tosbik bir oğluşum var 😍 doğduğundan beri memeye aşırı düşkün zaten çoğunlukla memede uyuyor, iştahı da çok iyi şimdiye kadar ne versem yedi aynı zamanda da sürekli emiyor gündüzleri sorun yok Ama geceleri resmen eziyet olmaya başladı saat başı uyanıp emmek istiyor acaba doymuyor mu sütüm mü yetmiyor, az mı yemek veriyorum diye diye kendimi yedim kaç gündür.
Burada da gece kaşık maması verenlerin postlarına denk gelmiştim acaba gerçekten tok tutuyor mu uyku süresi uzar mı ve gece beslenmesini yavaştan kesmemde de yardımcı olur mu? Hepinize Teşekkürler 😇