uykutulumu35 yani fena degil ben kabil istedigim icin tek elle kolay acilip kapaniyor araba bagajinda yer kaplamiyor pratik ici orta halli genislikte tenttesi guzel soyle bence 6, aydan sonra com ama cok kullanisli bir araba bebeginiz kac aylik bilmiyorum benim bebegim 4, aylik daha onyuzden tam randiman alamadim ama oturmaya basladiktan sonra bana pratik olucak biliyorum birde tekerleri cok guzel surusu yorucu degil