Kizlar oğlum 2bucuk aylık ilk zamanlar daha 1haftalik flndi Emzik verdim alıyordu oglum daha sonra hemsiremiz ve benim annem Emziye alisirsa memeni tutmaz dediler bende korktum vermedim ama cok yanlış yapmışım oglum suan uykudan uyaniyo emzik olsa iki emerdi uyurdu şimdi uyandığında Direk meme istiyor emmiyoda sadece ağzına koyuyoor gözleri uykuya dalinca birakiyo resmen emzik olarak benim mememi kullaniyo yavrucagim Napicam bilmiyorum bazen gercekten cok zorlaniyorum Bimdeki emzikleri aldim tutmadi civilden nuk aldim tutmadi sekerli seylede batirip verdim almadi Boyle uyukladigi zaman agzina verdim surekli atti Midesini bulandirdi Yani velhasil napicam ben herkes plips avent ultra oneriyo Bebekler onu tutuyomus o emzigin ne ayrıcaligi var anlamadim Acaba onu alsam tutarmi