Hazal8 Kızlar 2 saat once 4 aylık bebeğimden kan alındı şuan kolu şişmiş kan alırken çok bastırdılar ondan olabilirmi yoksa hastaneye gitmelimiyim
1042021 Hazal8 siz dediğimi yapın bide bir beze bolca kolanya döküp kolunun üzerinde tutun 10 dakika hemşireyim başka yöntemi yok geç kalınmış morarma falan olacak korkmayın