pinar5595 Bebeğim için sleepy ve prima aktif bebek bezlerini denedim ikiside bacağında lastik izi yapıyor. Bügük beden denedim yine aynı. Bana önerebileceğiniz iz yapmayan iç kısmı ince be markası var mı acaba
Tosbiktos pinar5595 ben sleppy kullanıyorum iz yaptı 2 haftadır canbebe kullanıyorum iz falan yok gayet memnunum
pinar5595 Aseloykununannesi baya iz oluyor canaı acısa huzursuz olur belki ama ben omu öyle görünce rahat edemiyorum
[silindi] Mom567 ama elimi sokuyorum o lastik kısmına o kadar hafif ki asla sıkmıyor ama nedense altını değiştireceğimde görüyorum ama çok az oda.
Mom567 [silindi] açıkcası benimde kızımda öyle gördüğüm zaman bez bitiminde bir numara büyüğe geçmiştim bence rahatsız ediyordur
Cemre_61 pinar5595 sleepy bizde de iz yapmıştı iç bariyerleri içten tıklatmıştım genişlesin diye yine iz yapmıştı molfixe geçtim sorun yok artık gayet memnunum tavsiye ederim küçük paket alıp bi deneyebilirsin ✌🏻🥰
Miniknur Bende prima aktifte yasadim. Ama premium care en iyisi. Pahali ama denediklerim icinde en iyisi o cikti. Bebegimden onemli degil diyorsunuz mecbur:)
yasacmalamalo pinar5595 ben prima premium care kllandım az bi iz yapdı smdi prima aqua kullanıyorum o da az bi iz yapıyor ama sıkıyor gbi gelmıyr bana