Kbrozmn (0RH +ben ) (eşim 0RH + )(Bebeğimiz AB-) bizde şaşırdık emziriyorum sarılık oldu anne bebek kan uyuşmazlığından dolayı sarılık arttı arttı 20 lere çıktı ama yinede emzirdim sağdım götürdüm 2 gün yenidoğanda yattı bu yüzden emzirme demedi doktorum sağıp getir dedi 2 gün sağdım götürdüm ordan çıkınca mama başladık hem anne sütü hem mama içiyor