Kızlar öğretmenim bebeğim tam 5 aylık olduğunda okullar açılıyor ben de başlayacağım. Okulum köy okulu ve yaşadığım yere 2 saat uzaklıkta. Annem ve bebeğimle beraber gideceğiz 3 gün orda kalıcaz. Okul ev yanyana aralarda gidip bakabilirim ama nasıl olucak sağıp bırakıcam ama hiç sağım yapmadım şimdiye kadar. Sağarken daha az süt geldiğini biliyorum inşallah bebeğim doyar. Emmek dışında hiç birşey denemedik sağdığım sütü biberonla mı vermeli annem kaşıkla mı çok kafam karışık. Sizler nelee yaşadınız??