Bızde 4.ayda basladık doktorunuzun onerısıyle hatta premature dogdugu ıcın 3.ayda basla dıyen doktor da oldu. Yalnız saglık ocagının verdıgını kullanmayın bence durumunuz varsa ocean’ın microfer damlasını kullanın temız ıcerıklı ve kabızlık hıc yasamadık