2 aylık bebeğim var. Doğduğunda ilk haftalar bazen şaşılık oluyordu ama belirli bir aya kadar normal olduğunu okumuştum. Sonra bir süre olmadı zaten şuan 2 aylığız dün bir kere şaşı yaptı gözünü birde karanlık ortama girince gözlerini şaşı yapıyor bir süre. Doktor üçüncü dördüncü ayda şaşılık görürseniz getirin demişti. O zaman devam ederse götüreceğim ama şuan normal ışıkta çok nadir oluyor hatta bir aydır dün ilk defa gördüm ama karanlığa geçince şaşı yapıyo gözünü sizde bebeklerinizde böyle bir durum gözlemlediniz mi normal mi yoksa problemli bir durum mu acaba?