Arkadaşlar merhaba biraz önce bi post gördüm ikiz bebekleri olan bi anne bebeklerine mama yetişmediği icin süt verebilir miyim diye soruyordu çokta haklı ki mama fiyatları bez fiyatları aldı başını gidiyor 😒 benim bildiğim devletin bu konuda hic değilse bı haftalık mama alacak kadar bi para desteği verdiği eminim çoğu kişi bilmiyordur görünce o posta da yazdım ama sizler icinde paylaşmak istedim sizin yoksada etrafinizda ihtiyacı olan vardır bilgilenelim ki bu zamanda para çok değerli oldu heleki asgarî ücretle çalışanlar icin ikiz üçüz bebekler cok zor Allah hepsinin bizde içinde yardımcısı olsun bilgiyi buraya kopyaliyorum okuyarak bilinçlenelim inşallah 🤗😍💕
.
Çoğul bebek sahibi olan ailelere verilen desteğin temel amacı ebeveynlerin daha fazla artan giderlerini biraz olsun hafifletmektir. Çoğul bebek sahibi olan vatandaşların aylık olarak alacakları yardım paraları çocuklar iki yaşına gelene kadar düzenli olarak her ay ödenmektedir. 0-2 yaş aralığında ödenecek olan destek yardımı tutarı en son belirlemelere göre 2019 yılında çocuk başına 150 TL olmaktadır.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’nın 2019 yılı projeleri arasından bulunan ikiz çocuk yardımı için başvuru il müdürlüklerine yapılmaktadır. İkiz bebek sahibi olan ailelerin maddi olarak desteklenmesi ve iki bebeğe bakacakları için zorlanmamaları hedeflenmektedir. 2019 yılında başlayan bu proje çifte mutluluk yaşayan aileler için ilaç niteliğinde olacaktır.