Kuzeymiram benim kan değerim çok dusukdu ve hastahaneye 8 cm açıklıkla gittim direk tahliller yapilip doğuma sonuçlar çıkmadan .ve doğumdan sonra doktorum Allah seni korudu doğumda çok kanaman olmadı yoksa şuan yoğun bakımdaydin dedi ve hemen kan verildi iki gunsonra da demir takviyesine başladım 😓😓