Dün sabır taşı ile başladım dünden beri emmiyor yavrum acı uff olmuş diyor, arada bi unutup anne memme diyor. Bi şekilde atlatıyorum. Göğüslerime sabun koydum çok şükür şuan şişme olmadı ama sanki çok az var gibi hissettim bugün az bişey sağdım. Eltim ilk gün şişme olmadıysa şimdiden sonra olmaz korkma dedi, memeden kesen anneler sizde de öyle mi oldu 🙄