Minikmucizemmmm66 Minikmucizemmmm66#14162029 merhaba cranial diye bir tedavi merkezi var bizde oraya götürmüştük doktorumuz yönlendirmisti ama bebeğim için kaska gerek olmadığını kendiliğinden düzeleceğini söylediler duzeldide. Orda tedavi ettikleri çocukların fotoğrafları vardi ve çok güzel sonuç almışlardı. İstanbul bahcesehirdeydi söylediğim yer.Ölcümler ucretsizdi