Bir hafta önce oglumun ayağına dolap düştü parmaklarında kırık olduğunu söylemiştim ayağının üstünde kırık var 😓 post acmstm ama hiçbir gelişme yok böyle olan anneler varmı nolur bir şey soyleyin yurumesinde engel olurmu pazartesi günü kontrolumuz var alçı alinirmi dr 2 haftada iyileşir dedi sadece üstünde darbe var 😭