MerAlpp https://resmim.net/i/1VIo7 https://resmim.net/i/1VIo7 Kızlar kollarımda böyle kizarikliklar çıktı. Çok kaşınıyor ve yanıyor. Ne olabilir sizce??
kucukcivcivimm MerAlpp Vucut mantarı diye geçiyor, bir yerden bulaşma ihtimali varmış.Bağışıklık düşünce ortaya çıkıyormuş. Nem ve ter tetikliyormuş çoğaltıyor yani.Kayınvalidemde vardı kendiliğinden geçti benimki geçmedi bugün eczaneden krem aldım. 🤦🏻♀️
Melekk_0720 MerAlpp demra diye bisey var galiba ona benziyor . Dermada olabilir ama bizim dilde demra
MerAlpp Nehirr16 teşekkür ederim canım yorumun için. Dayanılacak gibi değil. Asiri kaşınıyor. Gitsem iyi olacak.
MerAlpp kucukcivcivimm hmm. Benmki de ondan muhtemelen . Tsk ederim canm. Bnde Bi doktora görünüp onlemimi alayım.
Melekk_0720 MerAlpp evet benimde boyelydi ilk kziardo kasiniyodu sonrs hafuften beyazlamaya basladi ve artmaua basladi taki koydem biri kesene kadar