Mercimekannesi Üçüncü bebeğim ama ilk bebek gibi oldu. Her tuvaletini yaparken gazını çıkarırken kıpkırmızı oluyor. Çok ıkınıyor normal mi acaba
NmalkoC Benımde aynı şekilde ve kolik şuan 62 günlük biraz daha düzeldi fakat 3.4 aya kadar bu şekilde oluyormuş kullanmadıgımız gaz damlası kalmadı ama tek care sabır