Narab Arastirmaya vaktim hic yok. Bebegim 41 gunluk. Surekli klimalı odadayiz bu sebeple oda cok kuru. Buhar makinesi alacağım soğuk sicak buharlı mi tavsiye edersiniz? Ve odanın nemini gosteriyor mu nasil ayarliyor? Siz Ne kullandınız?