Oğluma dün héro baby prebiyotik çilekli yoğurt verdim 1 kavanoz yedi çok beğendi..bugunde danino çilekli yoğurt aldım şu küçük kirmizilardan …dis dönemindeyiz coook iştahsız ama meyveli yoğurda hayır demiyor diver türlü yediklerini azı ile eli ile itiyir. Acaba benim gibi veren varki hazır yoğurt çok mu sakıncalı azcik versem ac kalmasından korkuyorum kızlar (oğlum 10. Ayın icinde)