fatma_erva Bebek için yumuşatıcı ve deterjan hangisini kullanıyorsunuz güzel kokulu ve leke çıkartıcı olan lütfen yazarmisiniz
Dn123 fatma_erva deterjan baby me sabun tozu yada duru granül kullanıyorum falan ya da . Ama yumuşatıcı kullanma zararlı
Begooo fatma_erva yumuşatıcı kullanmıyorum çünkü parfüm illaki oluyor içlerinde ıncianın bebek deterjanını kullanıyorum sıvı tamamen doğal içerisindeki yağlar zaten güzel kokuyor
Nehirr16 4ay dalin deterjan ve yumuşatıcı kullandım baktım alerjisi yok bizim kullandıgımızı kullanıyorum artık ama sonrası kurutmaya atıyorum bende astım oldugu için kokusuz deterjanları tercih ediyorum