Sfanr Anneler 29 günlük bebeğim var bazı zamanalr bebegimin gazı ve kaaksi aşırı kokuyor şu üç gündür öyle bildiğim kadarıyla bebeklerin kokmaz
Mys01-01 Sfanr cnm bunu dene ilki kolikti nu oyle olmadı bu damla sayesibde https://resimyukle.io/r/9qJ0o7z8Lp
Sfanr plakayerli boşluğundan ziyade derler ya yani bebekelrin kokmaz bir prombelmmi var ki diye düşünüyorum annemle usutume diyor birde benm arkadaşımın bebeğin idrarı falanda kokuyormus enfeskyon çıkmış bebekde
Mys01-01 Sfanr damla cnm ama içerisinde prebriyotik var gaz damlası var ve d vıtamını var em d vıtamını kullanmıyorsun
Mys01-01 Sfanr oh bak 1 H kalmaz hersey gecıcek ek d vıtamını verme sakın bırde hergün düzenli ver daha yerken mamasını sütünü gaz cıkarıcak