@Yahya_17 benim kızımda da 2,5 aylıktan beri bu durum var. Çok iyi bişeymiş. Doktorumuzda söyledi. Öncelikle bebeğin nörolojik fonksiyonlarının çok iyi çalıştığı ve geliştiğini gösterir. Ellerini ağzını dilini tanır. Diş gelişimine başlar. Bedenini tanımaya başlar. Şuan benim kızımda hala devam ediyo 3,5 aylık. Geçen gün eldiven şeklinde diş kayıcı aldık. Eline geçiriyosunuz cırtcırtlı ağzına götürüyo kendi kaşıyo ve inanılmaz iyi geldi rahatladı. Çünkü benim elimide sürtmeye ağızına götürmeye başlamıştı. Anladım ki diş ve damakla ilgili kaşıntısı var. Diş kökleri kaşınıyo damağı kaşınıyo merak etmeyin çok normal bişey bebeklerimiz erken gelişiyolar. Dişleri hazırlanıyo demek ki ihtiyacı var kaşınmaya. Ona yardımcı olun. Sizde ellerinizi iyice yıkayın temizleyin bir parmağınızla damağını dişlerinin çıkacağı yeri hafif masaj yapın ama mutlaka eliniz temiz olsun. Yada o eldiven diş kaşıyıcıdan alın. Karşı komşumun 3 aylıkken diş çıkarmaya başladı bebeği çıkmaz olmaz demeyin o yüzden☺️