Kızlar dün akşama doğru büyük oğlum ateslenmeue başladı bende halsizlik ve burun akıntısı başladı bugün daha kotuyuz ikimizde oğlum sadece ateşli ben ise burnum şelale ve halsizim gece hiç uyumadigim için mi bilmiyorum . Daha önce korona geçirdim ve safece tat koku kaybına uğradım başka bir şey hissetmedim. İlki hafif olanı ikincisi zor mu geçiyor başına gelen var mı yoksa mevsimsel grip miyim. Not önlem amaçlı karantinaya aldım kendimizi