ozlemtemel Anneler bebeğime kimyon vermeye karar verdim gazı için gerçekten vermeli miyim ya da nasıl yapayım nelere dikkat edeyim
Aley_ ozlemtemel Bebeğinize gaz damlası kullanabilirsiniz. Siz yediğiniz yemeklere kimyon atarsanız zaten sütünüzden ona geçecektir. Çok gazlı bir bebekse gaz damlası, günlük gaz için yapılan masajlar ile atlatabilirsiniz.
Hafsaninannesii ozlemtemel verebilirsin ılık su içinde çay kasığında az verin sizde için kimyon u emziriyor misun
ozlemtemel Hafsaninannesii evet emziriyorum siz kullandınız mı bu şekilde ben bi çay bardağı suyu kaynatıp yarım çay kaşığı attım içine ılıyınca bi çay kaşığı vericem olur mu
mucizem3006 ozlemtemel 1 çay bardağı suya bir çay kaşığı kimyon koyup 3 taşım kaynat sonra temiz bir yazmayla süz, 1 çay kaşığı verebilirsin soğuduğunda ben faydasını görüyorum
Hafsaninannesii ozlemtemel evet olur günde 1 kez verin siz de sabah akşam için ben kullandım öyle gazi geçti damla fayda etmedi
Papatyaaa789 ozlemtemel bence verme kimyon sen yediğin yemeklere bolca kimyon kullan ben öyle yapiyorum gaz damlası bioga cok cok iyi oglum katila katilA agliyordu o damla iyi gelmişti suan 2buck aylik damlasi bitti daha almadim
Mensurece Ben yarım tatlı kaşığı ağzıma atıp üstüne su içtim hemen. Çok faydasını gördüm deneyebilirsiniz.