Hsbmhr şahsı fikrim hava sıcak zaten yemeği sıcak koyarsanız kavanoza hemen soogumaz o kadar para vermeye gerek yok diyr dusunuyorum benim kızım da 9 aydır çorbasını yapıp kavanoza koyuyorum soguyana kadar zaten baya gecmiş oluyo…yada kavanoz maması yapıyorum ona dısarda yemesi için termosa hiç ihtiyacım olmadı açıkcası